چاپ دیجیتال - چاپ دیجیتال فوری- چاپ دیجیتال ارزان - چاپ دیجیتال کاتالوگ - چاپ دیجیتال بروشور - چاپ دیجیتال تبلیغاتی- چاپ دیجیتال قیمت مناسب

چاپ دیجیتال

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چاپ دیجیتال چیست ؟

چاپ دیجیتال روشی نوین میباشد که شامل چاپ حرفه ای متن و تصویر در تیراژ پایین و با سرعت بالا بصورت مستقیم و از  طریق رایانه به دستگاه چاپ منتقل میگردد.

دستگاه چاپ دیجیتال می تواند برروی انواع سطوح از جمله کاغذ ، کتان ، پارچه ، شیشه ، فوم برد ،گلاسه و … بصورت مستقیم چاپ شود.

فناوری نوینی که در چاپ دیجیتال به کار گرفته شده که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر سیستم پاشش جوهر ، چاپگرهای دیجیتال جوهر افشان توانستند بسیاری از محدودیت ها رادر زمینه سرعت و هزینه تولید کنار بزنند ..

چاپ دیجیتال بر اساس سطح چاپی ، به چاپ متوسط و چاپ بزرگ تقسیم میشود .

چاپ دیجیتال کاتالوگ ، چاپ دیجیتال کارت ویزیت و.. است .

چاپ فوم برد دیجیتال، چاپ استند ،چاپ تخته شاسی به روش چاپ دیجیتال که اغلب برای فضای داخلی به کار می رود و برروی انواع کاغذ دیجیتال انجام پذیر است در دسته چاپ دیجیتال بزرگ قرار میگیرند .

در دنیای امروز که فضای دیجیتال بسیار محبوب و ترند شده است ،چاپ دیجیتال نیز همچون چاپ های دیگر به چاپی با سرعت بالا و کیفیت مناسب محبوبتر و نرند شده است .

گروه طراحی و واحد چاپ بناتدبیر با چاپ دیجیتال آگهی تخصصی برق و الکتریک در حوزه تبلیغات چاپی و همچنین طراحی و چاپ هفته نامه و نیازمندیهای بازار برق و توزیع آن در لاله زار که بازار برق تهران است در جهت تبلیغات تخصصی صنعت برق گام برداشته است .

 

بسیاری تراکت های تبلیغاتی و برشورهای تبلیغاتی و کارت ویزیت های خاص در چاپخانه بناتدبیر با چاپ دیجیتال انجام میشود زیرا در کمترین زمان ممکن انجام میشود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”کاربرد چاپ دیجیتال” font_container=”tag:h3|text_align:left” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1620042608082{margin-top: 0px !important;}”][vc_separator css=”.vc_custom_1523091764831{margin-bottom: 30px !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]کاربرد چاپ دیجیتال می توان در طیف گسترده ای از کارهای چاپی نام برد ..

چاپ دیجیتال کیفیت و سرعت بالایی دارد و از ان برای چاپ بروشور ، کارت ویزیت ،کارت دعوت ، چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی و چاپ سربرگ های سازمانی استفاده کرد .

بااستفاده از خدمات چاپ دیجیتال می توان انواع کارت تبریک می توان شخصی چاپ کرد

و چاپ بنر ، چاپ برروی پارچه، چاپ برروی فوم رول آپ از کاربردهای متنوع چاپ دیجیتال است

برای چاپ انواع استند و پرچم هایی که در نمایشگاه ها و همایش ها استفاده میشود هم میتوان از چاپ دیجیتال استفاده کرد ، چراکه دارای کیفیت بالاتری است .[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][codebean_gallery images=”911,906,904,914″ img_size=”full” view=”grid” columns=”2″][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1523092974558{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1663072251209{margin-bottom: 0px !important;}”]انواع چاپ دیجیتال :

چاپ دیجیتال نوری :   در این مدل از چاپ با اثر تابش نور نصاویر برروی کاغذ های حساس به نور مثل کاغذ عکاسی چاپ میکنند.

چاپ دیجیتال حرارتی : با استفاده از گرمای شدید بوسیله نور تصویر را برروی کاغذ حساس به حرارت چاپ میکنند .

چاپ ذیجیتال لیزری : با استفاده از اشعه لیزر و حرارت سوزاندن تصاویر رار روی محصول مورد نظر درج میکنند .

چاپ دیجیتال جوهر افشان : این روش با کیفیت ترین ، کاربردی ترین روش چاپ دیجیتال است .

نازل رنگ کاملا دیجیتالی است و از دو فرمان مثبت و منفی یعنی پاشیدن و نپاشیدن برروی سطوح چاپی استفاده می کنند .

بناتدبیر با داشتن چاپخانه و همراه داشتن گروه تخصصی چاپ  و با بیش از بیست سال سابقه درخشان در صنعت برق و الکتریک همواره پیشتاز و پیشرو در حوزه چاپ و تبلیغات بوده و هست .

چاپ دیجیتال در کانون چاپی و تبلیغاتی بناتدبیر با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن تحویل و ارائه میشود .

بالاترین تنوع چاپ در بناتدبیر انجام میشود و با داشتن تحویل فوری میتواند مناشب ترین انتخاب شما برای چاپ دیجیتال باشد .

هرچیزی را که شما فکر کنید در سریع ترین زمان برای شما چاپ کرده و تحویل میدهیم .

یکی از ویزیگی ای چاپ و تبلیغات بناتدبیر چاپ دیجیتال کتاب و مقاله هست که در کمترین زمان و با به روز ترین تکنولوزی انجام میشود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *